Μικρά βήματα για να χάσουμε κιλά

Μικρά βήματα για να χάσουμε κιλά

Σίγουρα μία αυστηρή δίαιτα έχει αποτέλεσμα στην απώλεια βάρους, δεν είναι όμως ο μοναδικός και ο πιο απλός τρόπος για να επιτύχετε τον στόχο σας.

Μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα μπορούν να σας ωφελήσουν και να οδηγήσουν στην απώλεια περιττών κιλών.

  1. Αποφύγετε το φαστ φουντ και προσπαθήστε να μαγειρεύετε περισσότερο. Ακόμα και στις πιεστικές καθημερινές ημέρες, μπορείτε να βρείτε το χρόνο για μία γρήγορη συνταγή όπως ομελέτα ή μακαρονάδα ή ακόμα και κάποιο φιλέτο.
  2. Βρείτε ευκαιρίες για κίνηση και άσκηση. Περπατάτε περισσότερο, αφήστε το αμάξι στις κοντινές διαδρομές, ανεβείτε από τις σκάλες και δραστηριοποιηθείτε σε κάθε ευκαιρία.
  3. Διαλέξτε τί τρόφιμα θα έχετε στα ντουλάπια και το ψυγείο σας. Αντί για εθιστικά και ανθυγιεινά σνακς, όπως πατατάκια, σοκολάτες, γλυκά, αλλαντικά και αναψυκτικά, επιλέξτε μπάρες, φρούτα, μέλι, δημητριακά, light επιδόρπια, υλικά για smoothies κλπ. Όσο πιο εύκολη είναι η πρόσβασή σας σε τέτοια εθιστικά και παχυντικά τρόφιμα, τόσο πιο εύκολα μπαίνετε στον πειρασμό να τα καταναλώσετε.
  4. Απενοχοποιήστε τα αγαπημένα σας τρόφιμα: το να απαγορέψουμε στον εαυτό μας δια παντός την κατανάλωση σοκολάτας ή πίτσας ή οποιασδήποτε ‘’ένοχης απόλαυσης’’, δεν ωφελεί. Αντίθετα, οδηγεί σε στερητικές υπερφαγίες. Φροντίστε να μην στερείστε και να απολαμβάνετε μία στο τόσο αγαπημένα σας τρόφιμα, χωρίς ενοχές αλλά γνωρίζοντας γιατί δεν χρειάζεται να τα καταναλώνετε καθημερινά.
  5. Βάζετε μικρούς στόχους. Τα κιλά δεν χάνονται συνολικά ως δια μαγείας, αλλά ένα-ένα . Πιστέψτε στον τελικό σας στόχο, αλλά φροντίστε να κινηθείτε μέρα τη μέρα και βήμα-βήμα χωρίς να απογοητεύστε.

 

Οι απότομες αυστηρές δίαιτες μπορεί να φέρνουν γρήγορα αποτελέσματα που συνήθως όμως δεν είναι μόνιμα, και εξαντλούν εύκολα τον οργανισμό και την αφοσίωσή σας στον τελικό στόχο.

Με τα μικρά αυτά βήματα στη ζωή μας, η προσπάθεια είναι ανώδυνη και το οριστικό αποτέλεσμα πιο εφικτό.

Η απώλεια βάρους είναι ίσως μία υπόθεση λιγότερη κουραστική από το πώς το έχουμε στο μυαλό μας.

Μαζί με αυτές τις μικρές αλλαγές, και τη συμβολή του διαιτολόγου μας, στήνουμε μία διατροφή προσαρμοσμένη στα μέτρα και την καθημερινότητά μας.

 

Tags :